Sponsor worden?

1936

Sponsoring is voor VV Waterloo van zeer groot belang. De financiële middelen die gegeneerd worden door middel van sponsoring geven de vereniging de mogelijkheid om weer jeugdvoetbal op te zetten, onze gehandicapte leden te laten genieten van de voetbalsport, de materialen aan te schaffen voor het uitoefenen van de voetbalsport, wedstrijdkleding te kopen, het juiste technische kader neer te zetten, de accommodatie te onderhouden en de vereniging naar de volgende fase in haar bestaan te loodsen. Het is het doel om een levendige vereniging te creëren, met meer leden en publiek als resultaat. Een resultaat waarvan ook onze sponsoren moeten gaan profiteren.

In de link / onderstaand is het sponsorplan van voetbalvereniging Waterloo te vinden. Dit plan is primair geschreven om sponsoren inzicht te geven wat zij van de vereniging mogen verwachten, zoals de verschillende omschrijvingen, varianten en voorwaarden van sponsoring. Het nevendoel is om ervoor te zorgen dat leden, het bestuur en de sponsorcommissie een duidelijke richtlijn hebben bij het werven van sponsoren. Met dit document hoopt het bestuur en de sponsorcommissie de sponsoring van de vereniging weer te laten bloeien.

Vriendschap en sportiviteit

Motto

Sponsoren gaan, buiten het vergroten van naamsbekendheid en het tonen van maatschappelijke betrokkenheid, vaak een overeenkomst aan om dat zij de vereniging en haar leden een warm hart toedragen. V.V. Waterloo zal er dan ook alles aan doen om de eer en goede naam van sponsoren hoog te houden en sportieve kernwaarden van de vereniging te waarborgen. Ons motto luidt niets voor niets: “Maak Waterloo hecht door vriendschap en sportiviteit”.

Als vereniging hopen wij dat dit document u voldoende duidelijkheid geeft, maar vooral uitnodigend genoegd is om met elkaar in gesprek te treden over de diverse sponsormogelijkheden om VV Waterloo te steunen.

Bij interesse kunt u een email sturen naar sponsoren@vvwaterloo.nl